Poznaj To

Promujemy dobrą sztukę, Poznaj To z nami!!!

Ilustracje Katarzyny Boguckiej

moda_46

Jej ilustracje odnaleźć możemy w takich książkach jak „Pan Kotek był chory”, „Małpa w kąpieli” oraz „ Paweł i Gaweł”. Kolorowe ilustracje Katarzyny Boguckiej cieszą oko i wywołują na twarzy uśmiech nie tylko u tych najmłodszych. Dlatego postanowiłam dowiedzieć się kim jest i czym się w życiu zajmuje.

Na stronie internetowej, możemy zapoznać się z portfolio w którym znajdują się ilustracje książkowe, natomiast zajmuje się również innymi projektami:

Nioska to studio składające się z dwóch osób. Często jestem pytana co właściwie robi ta druga osoba, czyli Szymon. Nioska kojarzona jest głównie ze mną i rzeczywiście trudno się doszukać czegoś nie związanego z moimi ilustracjami. Prawda jest taka, że działalność Nioski opiera się właśnie o nie. Nioska to jednak nie tylko książki i ilustracje, ale także strony internetowe, identyfikacje wizualne, animacje ogólnie projektowanie graficzne. Na tym polu świetnie działa Szymon. Z kolei ja, próbując różnego typu ilustracji zaczęłam ostatnio projektować tapety ścienne na własne potrzeby. W tej chwili frapuje mnie ilustracja użytkowa wykorzystywana we wnętrzach, tekstyliach, itd.”

 Jest jedną z tych szczęśliwych osób, której pasją jest jej praca.

„Mam rzeczywiście nieco problem ze znalezieniem innej pasji niż moja praca. Zwykle, nawet jeśli ktoś lubi swoją pracę w wolnej chwili podróżuje, uprawia sport, wciąga go jakaś gra. Ja jestem domatorką, ze sportem mam na bakier, a jeśli chodzi o gry zwą mnie “Popsujzabawa”. W wolnych chwilach angażuję się we własne projekty. Odcinam się czasami od nich czytając książki, wietrzę głowę spacerując z Pajdą. Ostatnio codziennie zbieram grzyby nie wiem co z nimi wszystkimi zrobię, bo nie jadam.”

 Wcześniej wspomniane portfolio odnaleźć możecie na oficjalnej stronie internetowej, dodatkowo gorąco zachęcam do zapoznają się z działalnością Nioski na NIOSKA.COM oraz na fanpage’u.

A.

stefek_002

komplementy_01

malpa_002

moda_38

tapety_kbogucka(1)

tapety_kbogucka7

2 comments on “Ilustracje Katarzyny Boguckiej

  1. wygodna
    04/10/2013

    Lubię te ilustracje. Gdybym miała dzieci chyba nic nie powstrzymałoby mnie od zrujnowania się na książeczki z takimi rysunkami.

  2. bleryon
    06/10/2013

    Oryginalne – to prawda. Ale budzi we mnie jakieś ambiwalentne uczucia… nie mam pojęcia czy mi się podoba, czy tylko zadziwia.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 04/10/2013 by in Art, Rysunek and tagged , , .
handmademarket blog

Tylko dobre polskie rękodzieło! Prosto z portalu www.handmademarket.pl

Kiedy jedziemy na koniec świata - Placek zostaje w domu

Lekko o podróżach i lizaniu świata. Niech i Was czasem zdziwko złapie.

Prezent Simple

Zainspiruj się pomysłami

WZORZENIE

Życie architekta.

Grafik Freelancer Portfolio | Grafik Warszawa | Kocik Paweł

Profesjonalny grafik - Warszawa - tel. +48 720 831 961 | pawel.kocik@yellowbrand.pl | Graphic Designer UX Freelancer |

Terrific Nasty

Lifestyle, Fitness, Kobiety vs Mężczyźni - inaczej o wszystkim.

pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

